luni, 4 ianuarie 2016

2016 - UN AN MOZART


E bine să știm de la începutul anului că 2016 va fi un an Mozart (1756-1791), un an în care vom fi mai aproape de Amadeus. Îl vom iubi ca și până acum, dar o vom spune-o mai des. Vom face să fie și mai iubit!
Pe 27 ianuarie, se împlinesc 260 de ani de la nașterea sa, iar, pe 5 decembrie, vom comemora 225 de ani de la trecerea în neființă.
Pe blogul meu, ne vom întâlni cu Mozart și pe 27 ianuarie, și pe 5 decembrie, dar și astăzi, de ziua mea, când vă ofer două concerte dragi mie: Concertul no 23, în La Major, și Concertul no 24.Am ales înregistrări foarte bune și complete: am ales Wiener Philharmoniker. Nu am ales situri românești, unde Concertul no 23 este confundat cu Concertul no 21. Suntem într-o companie extrem de serioasă, așa că nu luați în seamă diverse notițe de pe internet care sugerează că ar fi o versiune amputată. Sunt doar niște măgăriuțe.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu