sâmbătă, 11 septembrie 2010

Epoca Băsescu şi "Epoca Lumină" - similitudini

I. Ex-miniştrii Videanu şi Şeitan s-au lăudat că ei s-ar descurca chiar şi cu 1500 roni pe lună. Las la o parte că majoritatea bugetarilor primim mai puţin şi mă gândesc că, în epoca precedentă, zisă "Epoca Lumină", Nuţi Ceauşescu şi Nicolae cel Mare filozofau adesea între ei.Folclorul naţional s-a îmbogăţit impresionant cu mostre din gândirea lor. Cititorii mei mai tineri trebuie să afle că cei doi dictatori comunişti nu primeau salariu, ca toţi oamenii, ei beneficiind de nişte fonduri speciale, practic inepuizabile.
Într-o bună zi cu soare, Nuţi Ceauşescu a renunţat la obişnuitele ei experienţe macromoleculare şi a cugetat astfel:
"Vezi, mă, Nicule, ce bine trăim noi, ăştia, de n-avem salar, darămite ăia care au salar."


II. Aţi avut vreodată curiozitatea să vă uitaţi pe CV Domnului Boc?
Eu, da.
Aflaţi că domnul Boc este dublu-licenţiat: a studiat istoria şi dreptul. Pân-aici toate bune, dar domnul Boc a făcut şi două doctorate. Cu ocazia primului doctorat, a aprofundat avantajele parlamentului bicameral. Între timp domnul Boc şi-a schimbat convingerile şi s-a apucat de un nou doctorat. În prezent domnul Boc este doctor şi doctorand, calitate în care explorează sârguincios noua dumisale iubire: parlamentul unicameral, via Băsescu.
Toate aceste iubiri succesive ale domnului Boc îmi trezesc mie nostalgice amintiri despre un fost peţitor de-al meu, din prima tinereţe, despre care mi s-a vorbit astfel:
"E băiat bun, e inginer, are o pereche de blugi originali şi-şi mai ia unii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu