joi, 27 iulie 2017

SAVOARE SUB COAJĂ sau PEPENI DE POVESTE



Pepenii ăștia sunt de-a dreptul provocatori, îndeosebi când sunt uriași și când știi ce ascund sub coajă. Că ei nu conțin numai savoare, ci mai ales bucurie: o mare bucurie și poftă de a trăi, de a mânca, de a împărtăși. Doamne, cât sunt de frumoși! Și pântecoși! I-aș fi luat pe toți. Dar nu am beci acasă și mi-am amintit că am în frigider încă unul de 9 kilograme și jumătate! Dar ăștia de la Cora parcă erau și mai pântecoși! Parcă nu există fruct care să se ofere cu mai multă generozitate și bucurie ca lubenița. Îți dă bună dispoziție și poftă de viață.
Cum îmi imaginez eu raiul?
Acolo trebuie să fie o plajă cu mult soare deasupra și apă sărată, valuri-valuri în apropiere, dar și câmpii nesfârșite, câmpii nesfârșite de pepeni verzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu